Regisztráljak?
Webáruházunkban a regisztráció nem kötelező. Mi mégis azt javasoljuk, hogy regisztrálj! Ha regisztrálsz, a legközelebbi rendelésednél már nem kell minden adatodat megadnod, rendszerünk a regisztált vásárlók adatait előre kitölti, azt csak akkor kell újra megadnod, ha a rögzítés óta megváltozott. További előnye a regisztrációnak, hogy fiókodba belépve követni tudod, hol tart a rendelésed elkészítése. Sőt, a régi rendelésed adatait is mindig visszakeresheted. A regisztrációhoz csak azokat az adataidat kell megadnod, amit a rendeléshez egyébként is kérünk. (Valamint egy jelszót, hogy más ne tudjon belépni a vásárlói fiókodba, és ne férjen hozzá a személyes adataidhoz.)
Mikor kapom meg a rendelésem?
A raktárkészletről árusított termékeket legkésőbb a rendelésed visszaigazolását követő munkanapon összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak, így a vásárlást követő második munkanapon érkezik a csomag, illetve a személyes átvételre is ekkortól lesz lehetőséged.
Az egyedileg gyártott termékeket 3-4 munkanap alatt készítjük el, ha a csomagod tartalmaz ilyet, a rendelést követő 4., 5. munkanapon jutsz hozzá a termékekhez.
Hogyan fizethetek?
Személyes átvétel esetén:
- Előre utalással
- Online bankkártyás fizetéssel
- átvételkor készpénzzel.
Házhozszállítás, illetve csomagpontra szállítás esetén:
- Előre utalással
- Online bankkártyás fizetéssel
- átvételkor bankkártyával vagy készpénzzel
Nem kaptam emailt a rendelésemről, mit tegyek?
Rendszerünk minden beérkezett rendelésről automatikusan visszaigazoló emailt küld a rendeléskor megadott email címre, benne a rendelésszámmal. (A rendelésszám egy „97974”-tel kezdődő, 11 számjegyet tartalmazó számsor). Ha nem találsz a leveleid között ilyet (lehet, hogy az email rendszered a SPAM mappába vagy a Promóciók közé tette az üzenetünket), akkor a rendelésed leadása során valamilyen hiba lépett fel, s lehet, hogy nem került nálunk rögzítésre. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy kiderítsük, le kell-e adnod újra a rendelést, illetve egyeztethessük az adatokat (pl. az email címed).
Hol jár a csomagom?
Miután a csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak, egy emailt fogsz kapni tőlünk, amiben látható a csomagszám. Ezt a csomagszámot írd le EZEN az oldalon, hogy lásd, hol tart a kézbesítés.
Le szeretném mondani a rendelésem
Kérjük, emailben jelezd felénk ezt a kérésed.
Egyedi felirattal készült termék esetén erre csak a gyártás megkezdése előtt van lehetőséged, raktárkészleten lévő termékeknél pedig a kiszállítás megkezdéséig. Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, sajnos nem tudjuk törölni a rendelésed.
Mit tegyek, ha nem jó a méret?
A méretcsere ingyenes, neked csak a csere oda-vissza szállítási költségét kell kifizetned, ami pedig csupán 1990 Ft. Így a Postára járás terhét leveszünk a válladról.
Kattints a MÉRETCSERE menüpontra és a megnyiló ablakban töltsd ki az adatokat! Miután leadtad csereigényed, mi elküldjük neked a megfelelő terméket.
Neked csak annyi dolgod lesz, hogy a jól becsomagolt előző rendelésed átadod neki, és Ő már hozza is vissza hozzánk.
Nem azt kaptam, amit rendeltem
Rendelésedet a lehető legnagyobb gondossággal kezeljük, de mi is hibázunk néha. Ha nem azt kaptad, amit rendeltél, kérjük vedd fel velünk emailben vagy telefonon a kapcsolatot, hogy a lehető leggyorsabban kijavíthassuk tévedésünket. Ilyen esetben természetesen semmilyen plusz költséged nem lesz.
Minőségi hibát tapasztaltam a termékben
Termékeinkre 6 hónap jótállást vállalunk, amennyiben ez idő alatt a rendeletésszerűen használt termékben hibát tapasztalsz, vedd fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon, hogy küldeni tudjunk helyette egy hibátlant.
Szállítás külföldre
Jelenleg nem elérhető, de dolgozunk rajta! ;-)