TOP termékek

Tanúsítvány

SSL Certificate

Gyakori kérdések

Regisztráljak?

Mikor kapom meg a rendelésem?

Hogyan fizethetek?

Nem kaptam emailt a rendelésemről, mit tegyek?

Hol jár a csomagom?

Le szeretném mondani a rendelésem

Mit tegyek, ha nem jó a méret?

Nem azt kaptam, amit rendeltem

Minőségi hibát tapasztaltam a termékben

Szállítás külföldre

 


Regisztráljak?

Webáruházunkban a regisztráció nem kötelező. Mi mégis azt javasoljuk, hogy regisztrálj! Ha regisztrálsz, a legközelebbi rendelésednél már nem kell minden adatodat megadnod, rendszerünk a regisztált vásárlók adatait előre kitölti, azt csak akkor kell újra megadnod, ha a rögzítés óta megváltozott. További előnye a regisztrációnak, hogy fiókodba belépve követni tudod, hol tart a rendelésed elkészítése. Sőt, a régi rendelésed adatait is mindig visszakeresheted.  A regisztrációhoz csak azokat az adataidat kell megadnod, amit a rendeléshez egyébként is kérünk. (Valamint egy jelszót, hogy más ne tudjon belépni a vásárlói fiókodba, és ne férjen hozzá a személyes adataidhoz.)

 


Mikor kapom meg a rendelésem?

A raktárkészletről árusított termékeket legkésőbb a rendelésed visszaigazolását követő munkanapon összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak, így a vásárlást követő második munkanapon érkezik a csomag, illetve a személyes átvételre is ekkortól lesz lehetőséged.

Az egyedileg gyártott termékeket 3-4 munkanap alatt készítjük el, ha a csomagod tartalmaz ilyet, a rendelést követő 4., 5. munkanapon jutsz hozzá a termékekhez.

 


Hogyan fizethetek?

Személyes átvétel esetén:

  • Előre utalással
  • Online bankkártyás fizetéssel
  • átvételkor készpénzzel. 

Házhozszállítás, illetve csomagpontra szállítás esetén:

  • Előre utalással
  • Online bankkártyás fizetéssel
  • átvételkor bankkártyával vagy készpénzzel

 


Nem kaptam emailt a rendelésemről, mit tegyek?

Rendszerünk minden beérkezett rendelésről automatikusan visszaigazoló emailt küld a rendeléskor megadott email címre, benne a rendelésszámmal. (A rendelésszám egy „97974”-tel kezdődő, 11 számjegyet tartalmazó számsor). Ha nem találsz a leveleid között ilyet (lehet, hogy az email rendszered a SPAM mappába vagy  a Promóciók közé tette az üzenetünket), akkor a rendelésed leadása során valamilyen hiba lépett fel, s lehet, hogy nem került nálunk rögzítésre. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy kiderítsük, le kell-e adnod újra a rendelést, illetve egyeztethessük az adatokat (pl. az email címed).

 


Hol jár a csomagom?

Miután a csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak, egy emailt fogsz kapni tőlünk, amiben látható a csomagszám. Ezt a csomagszámot írd le EZEN az oldalon, hogy lásd, hol tart a kézbesítés.

 


Le szeretném mondani a rendelésem

Kérjük, emailben jelezd felénk ezt a kérésed.

Egyedi felirattal készült termék esetén erre csak a gyártás megkezdése előtt van lehetőséged, raktárkészleten lévő termékeknél pedig a kiszállítás megkezdéséig. Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, sajnos nem tudjuk törölni a rendelésed.

 


Mit tegyek, ha nem jó a méret?

A méretcsere ingyenes, neked csak a csere oda-vissza szállítási költségét kell  kifizetned, ami pedig csupán 1490 Ft. Így a Postára járás terhét leveszünk a válladról.

Kattints a MÉRETCSERE menüpontra és a megnyiló ablakban töltsd ki az adatokat! Miután leadtad csereigényed, mi elküldjük neked a megfelelő terméket.

Neked csak annyi dolgod lesz, hogy a jól becsomagolt előző rendelésed átadod neki, és Ő már hozza is vissza hozzánk.

 


Nem azt kaptam, amit rendeltem

Rendelésedet a lehető legnagyobb gondossággal kezeljük, de mi is hibázunk néha. Ha nem azt kaptad, amit rendeltél, kérjük vedd fel velünk emailben vagy telefonon a kapcsolatot, hogy a lehető leggyorsabban kijavíthassuk tévedésünket. Ilyen esetben természetesen semmilyen plusz költséged nem lesz.

 


Minőségi hibát tapasztaltam a termékben

Termékeinkre 6 hónap jótállást vállalunk, amennyiben ez idő alatt a rendeletésszerűen használt termékben hibát tapasztalsz, vedd fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon, hogy küldeni tudjunk helyette egy hibátlant.

 


Szállítás külföldre

Jelenleg nem elérhető, de dolgozunk rajta! ;-)