Nem lett jó a méret?
A vásárlástól (kézhez vételtől) számított 30 napon belül, lehetőséged van kicserélni a terméket egy másik méretre.
A termék cseréjét INGYENESEN biztosítjuk, neked csak a futárköltséget (1990 Ft-ot) kell kifizetned.
Fontos!
Csak azokat a termékeket tudod így cserélni, ami nem tartalmaz egyedi feliratot (egyedi név, szám), és még nem használtad, nem mostad ki, nem vágtad ki a címkéjét, stb. Tehát abban az állapotban kell lennie, ahogy kaptad. :-)
Mit kell tenned?
Az alábbi adatbekérő panelen add meg – lehetőség szerint a rendeléskor megadott – teljes neved, e-mail címed, a telefonszámod (ha esetleg egyeztetnünk kell), és a megrendelésszámod (ez egy 97974-###### formátú szám), amelyet bármelyik, általunk küldött státuszértesítő e-mailben megtalálsz.
Az Üzenet mezőben megírhatod, hogy a rendelésed melyik termékét szeretnéd kicserélni, és azt, hogy milyen méretre szeretnéd cserélni.
Ha az eredeti rendelésedet Csomagpontra kérted, nagyon fontos, hogy az Üzenet részben írj egy olyan szállítási címet, ahol a csere lebonyolítható! Ugyanígy járj el akkor is, ha ExpressOne házhoz szállítást kértél eredetileg a rendelésedkor, de a cserepólót más címre szeretnéd kérni. Tartsd szem előtt, hogy a futár munkanapokon 9:00 és 17:00 között kézbesít; olyan címet adj meg, ahol ebben az időintervallumban biztosan tartózkodik valaki – és persze nála van a cserélendő terméket tartalmazó csomag!
Ha mindent kitöltöttél, kattints az ELKÜLD gombra!
Ezt követően kapsz tőlünk egy visszaigazoló e-mailt, amiben nyugtázzuk a csereigényedet és összekészítjük az új csomagodat. Amint átadtuk azt a futárnak, e-mailben értesítünk, a következő munkanapon várhatod a futár érkezését.
Arra kérünk, a cserélendő termékeket gondosan csomagold be, hogy a következő munkanapon érkező futárnak rögtön át tudd adni azt! Nem kell megcímezned a csomagot.